tirsdag 31. august 2010

Utfordring#90-Sukkersøtt

Nå skal jeg prøve å gjøre noe jeg ikke kan og aldri har gjort før....prøve å sende/linke meg til en utfordring.
Prøvekluten for utfordring er Sukkersøtt :)

Til dette kortet har jeg brukt:
Bazzill i gul, mørk og lys lilla
Mønsterark fra Basicgrey og Creative Club
Digistempel fra Karen Doodles
Malt med copics
Tekststempel, Norsk stempelblad 12b
2 MS puncher
Hjørnepunch fra en liten koffert kjøpt på Biltema
Blomster fra Storyteller, Kort og Godt og Panduro
Perler fra Storyteller
Bling  og små sommerfugler fra Panduro
Stickles, frosted lace og crystal
Nål fra Hobby Steffens
Kantene er svertet med Distress ink, frayed burlap
Puuh, tror det var det.......
 Innsiden:
Baksiden:

Og det var det, også var det denne linkingen da... blir spennende å se hvor dette havner.
Ønsker alle en fin tirsdagskveld!!


Go`klæm fra Sissel

11 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig pyntet kort, flotte farger så fint motiv :)
klem :)

Nina sa...

Flinkis :)
Å det må jeg si...så tøff du er som har klart å melde deg på en utfordring :) Jeg får utslett bare jeg tenker på det, fnis ;)
Tror jeg må innom deg en dag for å se på alt det nye du har skaffet deg ;)
Skal du på messen til helge forresten?

Nattaklem :)

Lene Aase sa...

Så lekkert kort!!! Helt herlig motiv du har brukt og nydelig med alle perlene rundt motivet!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Lene:)

Yvonne sa...

Så herlig dette var! Vakkert og stilig med nydelige blomster! Flott fargevalg her og.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Linda W sa...

Så artig med første utfordring da, kortet var jo kjempelekkert. Flott pyntet på alle sider..
klem

Inger Marie sa...

Nydelig kort i flotte farger og med masse lekre detaljer.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

Pia sa...

woooow så lækkert og gennemført kort, lækre detaljer

Pinklady 68 sa...

Et kjempe søtt og flott kort, Sissel!
Nydelig hjertepunch, motiv og blomster!

Klem Laila.

jannes hobbykrok sa...

Hei Sissel! Har vært så opptatt i det siste,men har ikke glemt!Tusen takk for de nydelige motivene! Noen er farget,og venter på et kort å festes på! Kommer kort til deg i posten,bare jeg kommer meg til posthuset;o)
Klem fra Janne

Trine Lise sa...

Hei på deg! Tusen takk for så hyggelige ord på bloggen min, det gjorde meg kjempe glad :) Jeg må si det samme til deg, du er utrolig flink til å fargelegge. Jeg kommer også gjerne tilbake hit, så jeg legger meg til som en av følgerne dine. Ha en flott dag! Klem

Guri sa...

Herlig kort.
Ja, ein lærer stadig nåke nytt i denne bloggverdenen. Alltid kjekt å bli med på utfordringar. Det er jo lov til å håpe på ein liten overraskelse :)
God helg til deg :)