tirsdag 24. august 2010

Takkekort:))

Sist fredag fikk jeg gave og mange gode ord fra en av nydlingene mine som gikk over på stor avdeling. Ble så veldig glad, har lagd et kort som takk tilbake:))
           Forsiden: kortet er til en jentefamilie, fant et motiv som ligner litt på mottakeren. 
        Innsiden: er ganske enkel, synes papiret var pynt nok i seg selv.
             Baksiden: enkel som alltid. Ikke fordi jeg ikke gidder å pynte den, men jeg skjønner liksom ikke helt hva jeg skal ha der?? Kanskje jeg burde kjøpe meg et personlig stempel.

Ha en fin dag i regnet, i dag tror jeg vi må ha redningsvest på 1-åringene ute i sandkassa, har ikke sett makan til regnvær.

Klem Sissel

5 kommentarer:

Victoria's blogg sa...

Kjempeflott kort på alle sider! Vakre farger og nydelig fargelagt motiv.

Klem Victoria

Pia sa...

super lækkert kort med så mange flotte detaljer

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort! Flotte farger, layout og blomster.
Klem Laila.

Helle sa...

Hei Sissel
Så flott kort du har laga!
Det trenger slett ikke være pyntet mere enn som her,kjempeflott synes jeg.
Takk for koselig kommentar inne hos meg!
Fargelegginga føler jeg sjøl at jeg enda ikke har dreisen på,må bare trening til.
Så noe annet råd en å trene har jeg ikke....
By the way,skal du på messa neste helg i Skedsmohallen?
Det skal jeg :-)

Nå er det middag på gang her i heimen :-)
Deilig hjemmelaga elggryte med elgkjøtt fra Tysfjord

-Helle-

Anonym sa...

Hei Sissel, kjempeflott kort du har laget, og masse annet fint i bloggen din! Liker motivet her veldig godt, og det er nydelig pyntet på innsiden også! :)