tirsdag 25. januar 2011

Blåbær i januar:)

En blåbærplukkende Tilda har sett dagens lys i kjellerkroken, litt tidlig ute, men det er greit å være forberedt til denslags sysler også.
Etter å ha lagd kortet så jeg etter utfordringer som muligens kunne passe, men er nok litt ute av kurs. Det er masse blonde og blomster på kortet, Anonyme Scrappere # 14 vil ha vintage med blomster og blonder, det er litt gammeldags, vintage å plukke blåbær, ikke sant??
Prøver meg der, så får de heller kaste meg ut dersom det ikke er passende.
Blå bazzill.
2 typer mønsterark fra Maja-design, Fika serien, har som alle andre falt helt for de nydelige arkene.
Motiv fra Magnolia, fargelagt med ProMarkers.
Blonder rundt hele det innerste mønsterarket.
Punch fra MS.
Liten rund kakeserviett bak Tilda.
Blomster fra NSS og Prima.
Tekst fra Norsk Stempelblad.

Innsiden i nogenlunde samme stil, samme ark bare med vranga ut. Litt andre blomster, måtte ha noen flate for å få lukka kortet.

Også baksiden, den blir alltid meget enkel:))
Kjøpte dette Magnoliastemplet uten å se hva det var sist jeg var på Bikuben. Mannen skulle forbi Strømmen rett før kl 19 en torsdag, han hadde det fryktelig travelt må vite. Jeg trengte nye ark og kastet meg med i bilen, fikk stoppet karen utenfor drømmebutikken, med lovnad om å være kjapp. Umulig å gå innom den butikken og bare kjøpe ark, suste i lav høyde mellom reolene og nappa til meg det første og beste stemplet jeg så. hadde flaks, ikke hadde jeg det fra før og likte det veldig godt:o)

Ha en fortsatt fin kveld.
Klem Sissel

7 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort, så fint stempel og masse herlige blomster :)
klem :)

bestevenn sa...

Blåbær er da sunnt, året rundt, og Tilda likeså. Nydelig kort du har laget!

Randi Th. sa...

Nydelig kort du har laget.

Ha en fin dag!

-klem-

Heidi sa...

Aldeles nydelig!
Liker alt her:)
Ha en fin kveld, klem:)

Margrethe sa...

Nydelig kort:)
Mønsterpapiret æ ha bruka på det kortet du har kommentert er alle fra Magnolia:)
Ha en fin kveld.
Klæm fra Margrethe

Berit sa...

Nydelig blåbær-Tilda:)
Flott pyntet!

-klem-

Anne sa...

Så nydelig og sommerlig, liker godt blondeeffekten langs kantene. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.