fredag 10. juni 2011

Eskekort.

Denne uka har det vært travelt, sånn er det alltid de siste ukene før feriene starter. I går hadde vi sommerfest for barn og foreldre i barnehagen hvor jeg jobber. Det er et kjempearrangement for 90 unger, foreldre, søsken, besteforeldre, tanter, onkler osv.
Har ikke fått tatt i en papirbit siden forrige lørdag, abstinens....da lagde jeg en korteske til Linda.
Malen på eska fant jeg  hos Randi.
Har brukt Bazzill til selve eska, mønsterark fra Kort og Godt, MS punch, Spellbindersdies, tekst fra NSS. 
Skrivefelt på omslagssiden og en søt Tilda fra Magnolia på lokket. Hun er fargelagt med ProMarkers, blomstene er kjøpt hos NSS og Papirdesign. Det lille hjertet kommer fra Unik Hobby.
Litt pynt inni eska også, tekst fra NSS.
Limte små rondeller på undersiden til bein.

Var kjempegøy å lage denne eska så kommer nok flere etterhvert.
I dag skal vi på tur med alle 2-3 åringene, Aker Brygge og festningen er reisemålet. Planen var is i solen, titte på båter og fisk, men tror vi må finne en alternativ løsning, himmelen har åpnet alle sluser og det er rene flommen utenfor dørene her.
Fredag og langhelg ønsker hjertelig velkommen.
Klem Sissel


7 kommentarer:

Lenas kort sa...

Ååååå,denne esken er bare så søt :-) Ser morsom ut å lage :-)Nydelig pynting,flotte ark og en vakker Tilda :-) Stilig med knottene under :-) Håper dere hadde en flott tur i det deilige været ;-) Uansett vær, så er det deilig å komme seg litt ut av barnehagen da.Har ikke vært så mye scrappe tid på meg heller, ,men håper å gjøre noe med det i helgen :-) Nyt fridagene :-)

Knerten sa...

Som vanlig, veldig gjennomført nydelig, Sissel. Vakre papirer, farger og flott pynt med en kjempesøt Tilda her :-)
NYDELIG !
Ønsker deg en god pinse.

Heidi sa...

Så nydelig Sissel!
Lekre farger og flott pyntet:) Så søt Tilda også.
Ha en riktig god helg, klem:)

bestevenn sa...

Nydelig eske. Blir så stilig når man lager noe som er med "det lille ekstra". Håper dere ikke ble for våte idag, -eller ble det ikke noen tur? Ønsker deg en fin pinse.

Nina sa...

Så nydelig, sukk :)
Den må jeg inn å se hvordan lages for den passer perfekt til konfirmasjonskort/eske som jeg skulle ha laget for en mnd siden, hehe, ting tar tid, men jeg har vantet på det perfekte kortet ev.esken og her er det jo begge deler.
Har du et søtt trykk som kan passe til en konfirmant tro?

Takk for koslelig kommenter inne hos meg også forresten.

Tudelu fra meg i solen ;)

Ps:Dere må få dere campingvogn i stavern, alltid pent vær her sier pappan min ;)

Pia sa...

så smukt æskekort og lækre detaljer
knus Pia

Randi Th. sa...

Så utrolig flott dette eskekortet ble! Nydelige farger du har brukt, og like flott pyntet!
Ha en fin helg!
Klem