søndag 5. juni 2011

Sommerkort.

Dette kortet ble påbegynt på Fagerstrandtreffet i mai. Hadde diverse diskusjoner med meg selv angående motiv, endte til slutt opp med en søt sommerjente.
Mønsterarkene kommer fra GCD studios, motiv fra Hänglar og Stänglar, fargelagt med ProMarkers. MS punch og Spellbinderdies. Blomster fra NSS, Papirdesign og Storyteller. Halvperler fra Notabene, de fine Quic Kutz hjørnene fikk jeg lånt apparatur og dies til hos Gro. 
Joy Fold Card, tekster fra Kreativ Hobby og Norsk Stempelblad.
Magnet til å holde kortet sammen, glemte å putte den ene under arkene. 
Nå har jeg skiftet nettleser fra Internet Explorer til Google Chrome, håper det er løsningen på alt tullet jeg har hatt med Blogger. I så fall blir det en besøksrunde i løpet av dagen, gleder meg:)
Scrapperiket # 28, sommer.
Nordsalten-hobbyklubb # 31, barnebursdag.

Ønsker alle en fin søndag.
Klem Sissel

11 kommentarer:

Lambi sa...

Hei Sissel!

Nydelig kort! Denne brette teknikken er så dekorativ...ikke laget så mange av de selv men liker dem veldig godt! :) Nydelige ark du har brukt også med herlig sommermotiv!:)

Ikke flink til å få kommentert så mye som jeg ønsker selv fortiden jeg heller om det er noen trøst... ;) Tiden flyr på denne årstiden...må jo nyte sommeren litt også! :) Og blogging skal være kos og hobby, så ikke ha dårlig samvittighet!!! ;) God sommerdag til deg...selv om det var enda litt bedre vær her på østlandet igår! ;) Klem

Christina C. sa...

Wow, what a truly extraordinary creation, Sissel!!! Beautifully colored image and stunning papers and details!!!! Love the style of this lovely card!
Hope you have a wonderful day!

WencheP sa...

Dette ble fantastisk lekkert. Kjempestilig bretting. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

unni's scrappeboble sa...

Kjempeflott brettekort du har laget.
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :D
Unni på Scrapperiket

Lenas kort sa...

Dette korte er aldeles nydelig :-) Denne Henglar jenta et bar så søt :-) Liker så godt dette arket som du har brukt....å brette teknikken en bare så flott :-) Så fint att du har fått litt orden på datan din.Er jo så frustrerende å ikke få til denne datan. Ha en flott søndag :-)

bestevenn sa...

Kortet ditt er lekkert. Nydelig motiv og ark. Og flott med litt annerledes bretteteknikk!!! Ønsker deg en fin dag. Sees vi neste uke?

Ida sa...

Hei!
Riktig valg av motiv synes jeg!
Passet godt til papirer og pynt.
Ha en fin uke!
Klem

Heidi sa...

Nydelig kort Sissel!
Søtt motiv og flott pyntet:) Stilig bretting også.
Ha en fin kveld, klem:)

Knerten sa...

Kjempenydelig kort, Sissel. Flotte papirer og lekkert pyntet. Digger denne brettingen - den blir alltid veldig fin :-)

Marianne sa...

Lekkert kort med nydelig pynt!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

Allpapir.blogspot. sa...

Sissel nå må jeg lage kort i kveld lell, he he. denne brette teknikken er så fin, så jeg må prøve den jeg og. nydelige kort. Det babykortet var helt rått. likte så godt pynten og fargene. ( som vanlig)