mandag 18. juli 2011

3 julekort i juli.

I dag har jeg provosert fram julestemningen og laget julekortene for juli. Det har vært både vått og dunkelt i utenfor vinduene, var innom tanken å finne fram kongerøkelsen, men besinna meg;) Skriver ikke så mye om hvert kort, innlegget blir så langt, om noen lurer på noe får de heller spørre.
Legger inn kortene hos Hjertebodens julekortutfordring for juli.
Motiv fra Magnolia og tekst fra Kreativ Hobby.
Også innsiden:
Tekst fra North Star Stamps.
....................................................................................................................................................................
Motiv fra Papilio, tekster fra North Star Stamps
Tekst fra North Star Stamps
..................................................................................................................................................................
Husker ikke hvor motivet kommer fra?, tekst NSS.
Igjen tekst fra North Star Stamps, har vært flittig tekstkunde der ser jeg:)

Det var dokumentasjon på dagens kos i kjellerkroken min.
Klem Sissel


6 kommentarer:

Helle sa...

Å du så fine julekort!!
Likte veeldig godt stemplet på det siste kortet!!

-Helle-

oheidia sa...

å flotte julekort, Sissel! Hærlige motiver og flott bruk av en regnværsdag:)

sisla sa...

O jul med din glede, blir jo i julemodus nå. Herlige kort, likte så godt det første som går i blått. Ja nå går det fort framover til desember måned, kanskje det er på tide å starte opp med julekortene nå. I allefall, ha en fortsattt fin sommer.

Sissel;-)

jannes hobbykrok sa...

Er det mulig??? Har ikke engang begynnt å snuse på julepapirene jeg!Dette var vakre kort,vanskelig å finne noen favoritt! Nydelige alle sammen!
Klem,Janne

Lenas kort sa...

Disse kortene dine er bare så nydelige :-) 3 denne måneden også :-)
Er imponert :-) Håper att det går fremover med ryggen.

Heidi sa...

Jeg er så utrolig imponert over at du er så produktiv med julekort! Skulle virkelig ønske jeg greide det også.
Nydelig er de alle tre:) Herlig stempel på det nederste.
Ha en fin dag, klem:)