mandag 26. mars 2012

Shabby

Ny uke, nye muligheter etter ei fantastisk flott vårhelg.
Har ikke hatt tid til å ta i et eneste papir etter treffet på Ski, godt at jeg fikk lagd noen kort der, ellers hadde det blitt veldig stille i denne bloggen.
Her har jeg brukt ark fra en Panduroblokk, alle blomster, og detaljer unntatt krona er malt med Gesso før bruk. Tilda er fargelagt med ProMarkere i duse, nesten usynlige farger. 
Hjørner fra QK.
Teksten kommer fra Kort og Godt.
Innsidene med ivrig bruk av puncher fra MS og dies fra Spellbinders.
Mere tekst fra Kort og Godt.
Passer hos:
Anonyme Scrappere # 41 , 3 dies
Papirdokkene # 24, alt er lov.
Nå skal jeg hive meg rundt å rydde litt i heimen  før jobben kaller.
 Og skru fram noen klokker. 
Skjønner virkelig ikke poenget med dette klokketullet, ser jo at det blir en time mere lys om kvelden, men så blir det da også mørkere om morran igjen.....
Nok syting for denne uka.
Ha en fin ny uke.
Klem Sissel

19 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kort,fikk vårfornemmelser av de duse fargene:)og det nye velkomstbildet gav jo nye ideer. ENIG, Dette klokkestyret e bare tull !!Vi går jo mot lysere tider :)

Gro sa...

Dette kortet er jo bare nydelig. Og så herlig fargelagt. Ble så fint med gesso på metallet. Glemmer litt at det går ann, jeg. Har jo så masse i farger jeg ikke bruker... Må huske dette.
Hva klokka angår, så skjønner ikke jeg heller hvorfor.

Ha en fin dag. Klem :o)

Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

jannes hobbykrok sa...

Lekkert Sissel. Dette har jeg jo hatt muligheten til å studere på nært hold også, se litt med fingrene. Skikkelig fint!
Klem,Janne

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Sissel!
Lekre farger og vakkert pyntet:)
Flotte detaljer.
Ha en fin dag, klem:)

Rita sa...

Så flott kort :)Fine farger og flott ptntet. Har du sette denne utfordringen: http://scrappinallover-scrappinallover.blogspot.com/

mvh Rita

Linda sa...

Kjempeflott! Nydelig motiv som er så lekkert farget :) Flott pyntet med herlige detaljer

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Christina C. sa...

WOW....Sissel, this is absolutely phenomenal. Such a sweet Tilda, colored magnificently and surrounded by all those luscious embellishments!
A truly gorgeous creation!

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette kortet var bare rålekkert.
Så nydelig pyntet og flott malt motiv.
Innsiden var også så flott.

Klem Kjersti

Lenas kort sa...

Dette kortet er bare helt nydelig :-) Det er ikke noe mindre lekkert live heller ;-) Med krona så ble det jo ett prinsesse kort
;-) Kult med de gesso malte metall detaljene :-) Har ikke tatt i så mye papirer jeg heller, men snart er det påske....å da skal jeg kose meg i kroken min :-) Ha en flott uke :-)

Bodil sa...

Så nydelig kort du har lagd. Mange lekre detaljer her :)
klem :)

Titti sa...

Snyggt kort du gjorde på träffen.
Kram Titti

Jorunn sa...

Wow - så lekkert! Flotte blomsterarrangement og kjempefine papirer. Og så nydelig pyntet på alle sider :)
Klem, Jorunn

Ida sa...

Dette har jeg jo sett, og det var bare så stilig med malingen! blir litt shabby liksom. Supert farget Tilda!:))
Klem

Sissel sa...

Dette er bare helt nydelig! Ikke mer å si om det! :-)
Klem

Anne sa...

Nydelig kort, lekre farger og herlig pyntet!

Takk for ditt bidrag til Papirdokkene

Smil fra Anne:)

Nina sa...

Nydelig kort igjen Sissel , sukk :)
Forresten godt å se at det er flere som har tid som ikke helt strekker til om dagen, men gleder meg selvsagt til å se neste kreative utspill fra deg.
Tipper det var godt å få snuppis hjem. Riktig god påske forresten.

Klem fra snekkernina ;)

Kerttu sa...

kjmpesøtt kort:)

carinashobby sa...

jeg likte veeeeeldig godt fargene på motivet, kjempe fine. ser jeg har masse å lære!
må spørre har du brukt blender eller er det noen som er så lyse?
må spørre for å lære:) kjempe søtt kort i hvertfall!!!

Christina C. sa...

Holy smokes, how did I miss this gorgeous creation!!!! WOW!!!
lOVING all the fabulous details on this magnificent creation! Tilda is colored to perfection. Totally amazing!