lørdag 14. september 2013

Fortsatt sommerstemning.

Jeg henger fortsatt fast i sommerfølelsen og det synes både på fargevalg
og aktivitetsnivået i bloggen.
Her er det som vanlig ark fra Maja. Motivet er fra Bildmålarne, fjorårets sommerkolleksjon kanskje, eller muligens enda eldre :)
Motivet her er fargelagt med ProMarkers, fargekombinasjonen husker jeg ikke, siden det fikk farger på seg i vår.
Bladene er en punch fra NellieSnellen og de små blomstene er kjøpt hos NSS.
Enkel innside som venter på riktig tekst til riktig anledning.

Nå får vi se hva denne dagen bringer, har et halvferdig kort liggende på vent, har lyst til å fargelegge, må gjøre litt husarbeid, være "sykepleier" og sjåfør for mannen med brukket skulder.
Men det er helg og det er bare så utrolig herlig !!!

Klem Sissel

6 kommentarer:

Christina C. sa...

OMG....love, love this cute Bildmalarna image!!!!!!Outstanding design and coloring.....drooling over the lace!!!! Absolutely exquisite, Sissel!

❤ Kaia sa...

Sååå nydelig det var....
Kjempeflott fargelegging...og nydelig blonde, papirene er jo bare fantastiske.....må ta fram promarkerne mine jeg og nå snart, har fått helt dilla på prisma blyanter, men må bytte litt, sånn at en ikke gror fast i bare den ene......
Sommerfølelsen sitter igjen litt her og, er ikke så aktiv på hobbyrommet, kjenner jeg føler at NÅ MÅ jeg... Men så er det så mye annet som skjer, voven må på tur osv.....
Men i kveld.... DA skal jeg....

Ha ei fin helg da..

Klem fra Kaia

Heidi sa...

Lekkert og så fint fargelagt motiv.

Klem Heidi:)

Connie sa...

Så lekkert kort i herlige fine farger.
Nydelig fargelagt motiv.
Ønsker deg en fin søndag.
Klem Connie

Guri sa...

Nydelig! Så flink du er til å matche papirer, fargelegging og pynt.

Anonym sa...

Det var riktig vakkert :)