søndag 16. mars 2014

Barnevogn.

Sist helg lagde jeg en barnevogn til en liten babyjente.
Malen til vogna fant jeg her hos Maja.
Her har jeg brukt ark fra Maja, dies fra Spellbinders og QK.
Punch fra EK Success, brads fra Panduro og charms fra Korthobby.
Håndtaket er et grillspyd.
Siden det er fryktelig vanskelig å fange alle detaljene i ett bilde,
 samlet jeg flere bilder i en collage.
Lange bloggposter kan fort bli litt kjedelig.
På det lille kortet som også fungerer som dyne er det pyntet med blomster fra Storyteller og NSS.
Dyna blir holdt sammen med et silkebånd.
Den lille prinsesse teksten vet jeg ikke hvor kommer fra….
Inni dyna er det tekst fra Storyteller og skrivefelt, dies fra Spellbinders.
Under dyna ligger det en blondepyntet pute, blonde også rundt madrassen. 
Passer hos:
Nordsalten-hobbyklubb # 92, på hjul.
Card and Scrap # 72, blonder og  bånd.
Korthobbys mars utfordring, innpakning/gave.
KortoMania # 104, bingo. perker, dies, tekst.

I dag er det nydelig solskinnsvær, småfuglene kvitrer og snøen er nesten borte.
Bedre kan det nesten ikke bli.
En ting som topper det er at på torsdag kommer denne ungen hjem <3 p="">Etter 7 uker i India og Afrika blir det deilig å få klemme litt på henne igjen :)

Kos dere med søndagen.
Klem Sissel

19 kommentarer:

Lenas kort sa...

Ååååå,så nydelig vogn du har laget! Flinke Sissel :-) Den har jeg ikke tørt å prøve meg på.Blir fint å få hjem jenta di nå. Tenker att hun sikker gleder seg også.Ha en strålende flott søndag :-)

Gitte sa...

Hvor er den bare nydeligt den barnevogn. :-)

Kjersti Gabrielsen sa...

Nydelig barnevogn, Sissel. Tusen takk for at du deltar i utfordringen til korthobby.no denne måneden :)

DT-Kjersti

Pinklady 68 sa...

Så nydelig denne barnevogna ble Sissel!! me like:-)
Deilig å få din datter hjem også:-) ...så søt hun er:-)
Ha en fin søndag!

Klem Laila.

Heidi sa...

Lekker barnevogn!
Så godt å få datteren hjem:)
Ha en fortsatt fin søndag, klem:)

Guri sa...

Åååh, så søt babyvogn. Eg liker putlearbeid og bretteteknikker, men denne vogna har eg ikkje våga å prøve meg på :)

Kreativelena sa...

Fantastisk herlig vogn. Og nydelige papirer du har brukt.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb.

Anne Bente sa...

Åhhh hvor er den flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzz ♥

Rita sa...

Kjempe lekker vogn du har laget :) Skulle gjerne laget en slk jeg også, men det blir bare med tanken dessverre… Klem Rita

Titti sa...

Barnvagnen är så fin Sissel har tittat på den hos Maya länge men inte gjort den. Den är så fint dekorerad och gulligt papper från Maja Design. Hoppas vi träffas snart för dottern och Trym flyttar till Romsås snart de har köpt en lägenhet
Klemmer från Titti

Bodil sa...

Så nydelig barnevogn du har lagd :)
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Sannekreativ sa...

wow virkelig en smuk barnevogn. Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
DT Sanne

Iffa ...... sa...

Åh vad snygg vagnen blev!!!
Så superläckert att man kan göra sådana här :)
Har tänkt tanken många gånger men inte gjort någon men måste nog pröva framöver :)
Så snyggt pappersval och snyggt kort till!
Vad underbart att få hem henne efter så många veckor iväg :)
Kram iffa

AngelicaS sa...

Jättefin!!

Kjersti Gabrielsen sa...

Kjempeflott barnevogn. Takk for at du deltar i utfordringen til Korthobby.no nå i mars :)

DT-Kjersti

Tuppenshobbyblogg sa...

Så nydelig barnevogn du har laget.
Lekkre papirer og pyntings.
Kos deg med datteren når hun kommer hjem :)

Klem,Kjersti

Ida sa...

Åh, denne er så søt!:))
Flinke Sissel, du våger alt du!:))
Klem

❤ Kaia sa...

Nydelig barnevogn... Har enda ikke prøvd meg på de... Denne var kjempelekker...
Tenk på alt din kjære datter har opplevd på den tiden. Er bittelitt misunnelig kjenner jeg...

Klem fra Kaia

Christina C. sa...

WOW...your baby pram is phenomenal, as well as the hat!!! Beautiful work!