onsdag 23. april 2014

Lommebok

Her har jeg laget en lommebok til gutt.
Arkene er fra rester fra Maja og Pion.
Bilde fra et klippeark.
Metallpynt fra Korthobby og TH.
Teksten er et klistremerke fra Storyteller.
Lommeboka blir holdt igjen av magneter som er skjult under panelene.
På innsiden er det 3 lommer, tekster på "bankkortene fra Kort og Godt.
Teksten på lommen er kjøpt på Scrapmagasinet.
I den store lommen bakerst er det plass til sedler.

Passer hos:
Card and Scrap # 74, metall
Korthobby # april, alt er lov

Nå er det på tide med en liten visitt i kortkroken igjen kjenner jeg.
På tide å lage noe nytt og vårlig, hvis jeg finner fram da….
Hadde en skikkelig opprydding i tingene mine før påske
 og det er slettes ikke sikkert jeg finner dem igjen nå :)

Ha en fin dag.
Klem fra Sissel

4 kommentarer:

Anne Bente sa...

Hvor er den bare super , rålækker ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring

knuzzzz ♥

Sannekreativ sa...

Wow hvor er det lækkert og super rå. Tak for at du er med på udfordringen hos card and Scrap.
DT Sanne

Bodil sa...

Så flott og stilig kort :)
Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

LindaSS sa...

Dette var en utrolig stilig lommebokkort.. det må jeg virkelig si ...

takk for at du er med oss i Korthobby nå i april..

Klem LindaSS