søndag 13. april 2014

Søte Besties.

Det er ikke mitt team som har utfordringen hos My Besties Norge denne gangen.
Hiver meg med allikevel siden jeg hadde et kort som passet til tema som er blonder/bånd.
Vårlige ark fra Maja, motiv fra My Besties så klart :)
Blonder og bånd fra min mammas skuffer og skap.
Dies fra Spellbinders, puncher fra Marvy og EK.
Tekster fra NSS, den store, den lille fra Norsk Stempelblad.
Blomster fra Storyteller, Kort og godt og NSS.
De blå "bærene" kommer fra Magnolia.

Den lille skjønnheten er fargelagt med Copics.

Innside med tekstfelt.

Jeg pynter alltid alle sider, her bilde av forside og bakside.

Nå venter jeg bare på påskeferie, 2 heftige arbeidsdager igjen.

Nyt siste rest av helgen og kos dere med påsken dere som har ferie :)

Klem fra Sissel

6 kommentarer:

Christina C. sa...

This is so beautiful, Sissel! I love your coloring and design! The inside is just as beautifu as the outside. Outstanding work!

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig !!!

Klem fra Kjersti

Heidi sa...

Nydelig kort!
Flott fargelagt motiv og lekkert pyntet:)
Ha en riktig god Påske, klem:)

Pinklady 68 sa...

Jeg måtte bare ha to av disse søte motivene på Bikuben idag:-) Så fint fargelagt Sissel! Og med nydelige Maja ark...me like:-)
God påske til deg og alle dine!

Klem Laila.

Lenas kort sa...

Ett aldeles nydelig Bestis kort :-) Ønsker deg en riktig flott påske feiring :-)

Jorunn sa...

Søtt motiv :) Lekre papirer og detaljer!
Klem, Jorunn